За волтаж не погледнах ама моя на място показваше 300mg/s +-5.В движение трябва да взема някой с мене да гледа какво става, че сам не мога.За това искам да знам как трябва да са.
Известие
Collapse
No announcement yet.
CD чейнджър
Collapse
X
-
Нямаше какво да правя след работа тая вечер и реших да закача да видя да не е набила някоя грешка ей така просто.Грешки нямаше но реших да погледна тоя дебитомер какво отчита.Яд ме е много, че без да искам записах друга снимка със същото име и съответно я затрих.Странното което забелязах е следното:
При запалване на двигателя в началото работи някак ненравномерно и оборотите леко се меннят около 800 ли там колко са нормалните.На снимката ще видите графиката точно като я запаля.На втората снимка която я затрих и още ме е яд се виждаше как след известно време(не повече от минута) изведнъж показанията скочиха(направо черта права) от около 300-350 на около 450mg/inj и графиката беше много по-равномерна - да не кажа почти равна и съответно работата на двигателя се успокои и заработи равномерно.Някой да има идея дали нещо не е наред?Усещам и че при набиране ускорява като на етапи и даден момент намаля и нато натисна педала до долу и тръгва пак.Нещо май не ме кефи.
Много малки излизат тука явно нещо не правя както трябва:
Ако може и някой модератор да промени името на темата, че нещо много се отклони вече от музиката.
п.п. Май никой не му се пише.
Днеска направих още един тест за дебитомера:
http://s22.postimg.org/42llu51b5/111...1111111111.png
На графиката в края се вижда където съм задържал на място педала на около 3100-3200 оботота.
Ако правилно съм разбрал трябва да стига 1200, а реално достига 700...така ли е и евентуално това ли е причината да набира до около 2500-3000 оборота и после да спре да ускорява и да стане мудна и след натискане до долу чак тогава да продължи да бяга?Last edited by mitkomeg; d.m.y г., 19:59.
Comment
-
Колеги, някой от вас ползва ли такъе дигитален чейнджър и Какви са ви впечатленията ?
http://www.ebay.de/itm/USB-SD-MP3-We...30481126806%26
Comment
-
Такааа...Проблема с прекъсването на 3к оборота го пооправихме.Чистене на ЕГР и някакво мъркуче пукнато което не видях къде е.Сега върви нормално и влиза направо в червения сектор.Пак има едно леко замисляне на към 4к оборота май но е поносимо.Човека се занимава само с дизели от много години и по въпроса за затапването на ЕГР-а каза -недей.На тоя двигател не е имало нещо особенно и каза докато може да бачка да си бачка-само чистене като се наложи и тва е.Сега дебитомера си достига исканите стойности вече и съм щастлив, че попаднах на тоя човек.Определено си спечели клиент хахаха . Други директно ми казаха дебитомера не става за нищо давай да го сменяма.Така се разминах с 40лв и решен проблем вместо да дам 200 за дебитомер само и след това да се почесваме там където не ни сърби в сервизаТемата може и да се трие, че стана мармалад голям в нея.Обсъждахме много неща пък заглавието не е подходящо вече.Ако модераторите мислят, че има неща които ще помогнат на някой да я оставят...тяхна воля вече е съдбата на темата.
Comment
-
Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщениеПо - надолу пише че е само за радио Блаупункт на 166.
Аз съм си с 4 говорителя във вратите + 4-те ВЧ.Не BOSE - нямам усилвател и 2-та на задното стъкло.Ако е така с тая джаджа ще стане ли, че мисля да я поръчвам до 2 седмици?
Comment
Comment